Termeni & Condiții

Ne dorim să aveți o ședere plăcută în hotelul nostru, asigurându-vă că ne vom strădui ca toate serviciile oferite să fie la nivelul cerințelor dumneavoastră.

Termenii și condițiile prezentate mai jos au rolul de a stabili premisele funcționării Hotelului Subcarpați în condiții civilizate și conform normelor legale.

TARIFE
– tarifele diferă în funcție de tipul de cameră pentru care optați, disponibilitate și perioada aleasă;
– micul dejun este inclus
– TVA (5%) inclus
– produsele din mini bar sunt CONTRA COST

REZERVĂRI & CONFIRMAREA REZERVĂRILOR & POLITICA DE ANULARE A REZERVARILOR

Rezervarea se face prin intermediul următoarelor mijloace:
E-mail: info@hotelsubcarpati.ro
Telefon: 0725 740 755
Website: formular rezervare pe hotelsubcarpati.ro
sau prin parteneri, precum booking.com.

În urma solicitării de rezervare veți primi un email de confirmare a disponibilității și a condițiilor pentru confirmarea rezervării.
Rezervările vor fi garantate în urma  plății primei nopți de cazare.

Pentru efectuarea rezervărilor, clienții vor achita 50% din valoarea totala a serviciilor turistice solicitate. Plata se face în baza facturii proforme emisă de hotel și transmisă prin fax sau e-mail după confirmarea disponibilității spațiilor de cazare solicitate. Plata se poate face prin virament bancar sau prin card de credit/debit. Turistul este responsabil pentru verificarea informațiilor trecute în factura pentru a nu apărea neconcordanțe legate de serviciile solicitate. Rezervarea se consideră finalizată numai după încasarea de către societatea noastra a avansului solicitat.

Rezervările negarantate sunt rețiunte de hotel până la ora 15:00, în ziua sosirii, după care hotelul își rezervă dreptul de a elibera camera reținută fără notificare prealabilă.
Pentru a vă putea garanta rezervarea vă rugăm să ne transmiteți datele unui card de credit/debit valid.

 

Termenul de anulare al unei rezervari, fără a se percepe penalități, este ora 12:00 p.m cu 14 zile înainte de sosire. Pentru anulările făcute într-un interval mai mic de 24h sau în caz de neprezentare, se percepe contravaloarea primei nopți de cazare. În caz de neprezentare hotelul își rezervă dreptul de a elibera camera/camerele pentru restul sejurului.


CHECK-IN CHECK-OUT
Check-in: 14:00 – 22:00
Check-out: 07:00 – 12:00

PLATA
Achitarea tuturor costurilor aferente cazării se va face în lei, la recepție în momentul sosirii(check-in) sau la plecare (check-out). Din
momentul preluării cheii de la recepție, turistul răspunde pentru camera în care se cazează.

CARDURI ACCEPTATE
Visa, Euro/Mastercard, Maestro

COPII

Copiii cu vârsta de până la şi inclusiv 6 ani se cazează gratuit dacă folosesc un pătuţ disponibil.
Paturi suplimentare pentru copii sub 2 ani pot fi puse la dispoziție doar cu cerere în prealabil

PARCARE
Este posibilă parcarea privată gratuit la proprietate în limita locurilor disponibile (nu este necesară rezervare).

WIFI
Internet wireless este disponibil în întregul hotel şi este gratuit.

SEIF

Hotelul dispune în fiecare cameră de casete de valori cu introducere de cod personal. Oaspeții sunt rugați să depună valorile pe care le au cu ei în aceste casete. Administrația hotelului nu răspunde de obiectele sau valorile uitate, pierdute, nesupravegheate sau neprotejate, oriunde s-ar întâmpla dispariția acestora, în incinta hotelului, sau perimetrul exterior al proprietății.

ANIMALE DE COMPANIE
Animalele de companie nu sunt acceptate.

PROGRAM SERVICII

Micul dejun poate fi servit doar între orele 07:30 – 10:00 în Bistro Subcarpați
Bistro Subcarpați are orarul de funcționare între 10.00 și 23.00.

SESIZARI ȘI RECLAMAȚII
Reclamațiile privind calitatea serviciilor turistice prestate se vor face pe loc, în perioada șederii turiștilor în hotel. Reclamațiile făcute sub orice formă după plecarea turiștilor nu vor fi luate în considerare de către Prestator. Prestatorul se obligă să rezolve orice reclamație primită de la clienți în legătură cu serviciile prestate în maxim 24 de ore de la momentul formulării acesteia.

.